czwartek, 20 czerwca 2013

Rozdział 11 część I

Violetta
Siedzę sobie w pokoju i piszę w pamiętniku
Drogi pamiętniku!
Dawno nie pisałam ale od jakiegoś czasu, dużo się działo, Leon wy budził się ze śpiączki i teraz nic nas nie rozłączy jestem z nim bardzo szczęśliwa, a do tego Antonio przygotował dla nas miesięczną wycieczkę do Hiszpanii, i tata się zgodził, Angie go zmienia, no właśnie zapomniałam napisać, że tata, jest z moją ciocią Angie, super!!!
Zamykałam pamiętnik, gdy właśnie dostałam sms od Cami
‘’ Dzisiaj u mnie piżamówka o 15, będziesz’’, od razu pobiegłam do taty na dół, oglądał z Angie, jakąś głupią komedie romantyczną, co mu się stało?
- Tato, bo Camila organizuje imprezę piżamową, więc mogę do niej iść
- Tak, tylko bądź grzeczna
- Dzięki, bardzo cię kocham- krzyknęłam, mocno go przytuliłam, pobiegłam po potrzebne rzeczy i wyszłam do koleżanki

Udało się! za chwilę następna część

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz