czwartek, 20 czerwca 2013

Rozdział 4

Violetta
No, niestety ale muszę śpiewać piosenkę i to jeszcze o miłości z Diego, a Leon z Larą, coś mi się jednak wydaję że będzie ciężko, ale poradzę sobie , z moich rozmyśleń, wyrwał mnie Leon, który do mnie przed chwilą podszedł
- Violu idziesz do Resto baru?- zapytał chłopak
- Później, teraz idę poćwiczyć piosenkę z Diego-
-Właśnie piosenka, tylko pamiętaj, bym nie czuł się zazdrosny
- Oj Leon, Leon przecież dobrze wiesz że kocham tylko Ciebie- dodałam i mocno cię przytuliłam, ja ciebie też Violu- rzekł, a ja udałam się w stronę sali
Camila
Jeden nowy uczeń, bardzo mi się spodobał i jeszcze mam z nim śpiewać piosenkę ja to mam szczęście, o idzie tutaj, spoko Cami nie denerwuj się, luzik
- Hej, Brodway mamy mieć razem piosenkę- przywitał się
- Tak Camila, miło cię poznać
- Może chciałabyś się przejść, pomówimy o tym ćwiczeniu Pablo, a zarazem lepiej się poznamy
- Okey, a kiedy?
- Nawet teraz, idziemy?- rzekł i złapał mnie za rękę, chyba się zarumieniłam
- Chętnie- dodałam i poszliśmy do parku
Diego
Świetnie, mam piosenkę z Violettą, mój plan zdobycia jej, jest już prawie pełny, idę do niej
- Witaj Violetta, tak?, Diego, idziemy przećwiczyć piosenkę- rzekłem i pocałowałem ją w rękę
- Tak, chodźmy- powiedziała oschle, udaliśmy się do sali Beto
Zaczęliśmy śpiewać, łał jaki ma ona piękny głos, myślałem że nikt nie śpiewa lepiej ode mnie, chyba się myliłem. Gdy skończyliśmy, chciałem ją pocałować, ale ona odepchnęła mnie i uciekła. Jak widzę jest ciężej niż myślałem, potrzebuje sojuszników...
Violetta
Diego chciał mnie pocałować, dobrze że uciekłam, nie będę o tym mówić Leonowi, nie chce go martwić, ‘’pik, pik’’ o sms od Franceski ciekawe czego chce
‘’ Marco zaprosił mnie do Resto, strasznie się cieszę!!!!’’
Wreszcie sobie kogoś znalazła, muszę jej odpisać
‘’ Ktoś tu się zakochał’’
‘’ No może, ale muszę kończyć, pa’’
‘’pa’’
Idę poszukać Leona, musi mi w czymś pomóc
Clara
Mam właśnie próbe piosenki z Leonem, nie myślałam że jest taki miły i uroczy, czyżbym coś do niego czuła... nie moją jedyną miłością są motory i zespół The Wanted , żaden chłopak nie zawróci mi w głowie, ale on jest jakiś taki inny...
- Clara, halo teraz ty miałaś wejść- rzekł głośnio, a ja od razu powróciłam na ziemię
- Sorki, zamyśliłam się
- Niby, o czym...?
- Yyyy, ooo, o motorach, tak kocham motory
- Świetnie, ja też lubie jeździć, tak właściwie to moje hobby
- Serio, bo wiesz...- nie dokończyłam, w drzwiach pojawiła się jakaś dziewczyna
- O, Leon tutaj jesteś, szukałam cię
- Hej Violu, o co chodzi?
- Bo skończyłam próbe z Diego i mieliśmy iść do Resto
- A okey, chwileczkę, wiesz Clara może dokończymy jutro
- Okey, a wy się spotykacie?-
- Tak, to Violetta moja ukochana- powiedział i objął dziewczynę
- To my już musimy lecieć, pa- pożegnała, się i wyszli
Przyznaje jestem zawiedziona, ale ja tak łatwo się nie poddaję
Brodway
Camila jest bardzo fajna, świetnie mi się z nią rozmawia , chyba się w niej zakochałem, muszę jej to wyznać
- Wiesz Camilo, muszę ci coś powiedzieć- zacząłem
- Co?
- To może zabrzmi dziwnie, ale podobasz mi się- wydusiłem z siebie
- Brodway...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz